Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Utvidelse av båthavna med tildeling av fler båtplasser. Les mer her

UBF´s fokus de siste årene har vært å skape flere båtplasser.

Dette har vært en lang ,men veldig nyttig prosess sammen med grunneier Kari og Henning Sørum ( KHS) ,

det for å sikre så godt samarbeid som mulig for begge parter i årene fremover .

Det inkluderer kjøp av KHS sin brygge og ny leieavtale av sjøgrunn , land og betongkloss som KHS har resturet så fint .

UBF vil nå eie alle bryggene i anlegget.

Alle som har hatt båtplass hos Sørum fra før, vil nå bli overført til UBF som medlem.

Vi har i år fått til 34 nye plasser ,totalt har vi nå 140 båtplasser.

Det har blitt lagt ned utrolig mye dugnads arbeide fra mange av våre medlemmer, uten denne gjengen hadde dette ikke vært mulig.

Dugnads ånden i foreningen er det ikke noe å si på.

Tildeling foregår i disse dager etter ansiennitet .

Vi har noen leie plasser og mulig noen fremleieplasser, så det er viktig å søke selv om man ikke har så lang ansiennitet.( Søknad sendes til Johan / Ragnar)

Til dere som har båtplass ,men ikke skal bruke den i år , det er veldig viktig at dere melder fra til Havnesjef Johan : veena@online.no eller Ragnar : ragnmart@online.no

Vårt mål fremover ,sammen med å drifte havnen er å bygge enda en brygge mot Fjordfisk for å skape flere båtplasser.

Håper alle våre medlemmer holder seg friske fra Covid ,og at vi ser frem i mot en fin sommer .

Mvh Heidi Johnsen

For styret i UBF

Del denne siden med andre!