Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

NB! For å få tildelt båtplass, så må du ha bostedsadresse, hytte eller fritidseiendom på g.nr 4
Lover pg regler. Ny utgave i 2022 - trykke her: Lover og regler

Medlemsskap i KNBF

Alle medlemmer med båtplass sendes inn til KNBF som medlemmer. Se http://knbf.no/

Informasjon om beredskapsbåten

Beredskapsbåten i Østfold er klar for å bistå politi og brannvesen i en sesong som det blir mange båter på sjøen og muligheter for ulykker vil forekomme. Vi inviterer til samarbeid for å utvikle Beredskapsbåtens potensiale og som vil styrkes ved å anskaffe en ROV. Mer info:Nedlastning: Beredskapsbtensommer2020-brevtilforeninger.pdf

* UBF disponerer 4 parkeringsplasser. Parkeringsplassen er for de som har båtplass i bryggen. Det koster 30,- pr døgn. Tillatt parkering inntil 1 døgn. Konvolutt for avgift henger på matrialboden på brygga. Konvolutten legges i brevsprekk ved siden av døra på samme bod. Eller kan bruke Vippse til 81090, se skilt.

* UBF har båthenger for utleie. Hengeren tar båter opp til 16 - 18 fot. Nøkkel og vognkort fåes ved henvendelse til Johan Johansen 48178078 eller Ragnar Martinsen 91314024.

* UBF har også en liten slipp. Denne er perfekt for joller etc.

* Ferskvannsposter ved bettongplattingen og ved brygge B og C.

Sist oppdatert 10.10.2022 kl. 16:40

Del denne siden med andre!